گروه توسن به همراه شرکت‌های زیرمجموعه در بخش نمایشگاهی و محتوایی اولین همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال حضور خواهد داشت. این همایش در روزهای ۲۵ و ۲۶ تیرماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

ولی‌الله فاطمی اردکانی، بنیان‌گذار گروه توسن، آرش بابایی، مدیرعامل شرکت توسن و محمد مظاهری، مدیرعامل شرکت توسن‌تکنو، در تاک‌ها و مالتی‌تاک‌ها این همایش حضور خواهند داشت.

همچنین در بخش کارگاه‌های ارائه محصول، گروه توسن و شرکت‌های زیرمجموعه به ارائه و معرفی محصولات‌شان می‌پردازند. برنامه این کارگاه‌ها را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید:

ولین همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال به شناخت چالش‌ها، راهکارها و نیازهای کسب‌وکارها در بازارهای جدید می‌پردازد. از اصلی‌ترین اهداف برگزاری این رویداد می‌توان به ایجاد فضای هم‌اندیشی، تبادل نظر و اندیشه و شناسایی فرصت‌های پیش رو میان بازیگران سنتی و بزرگ، تازه‌واردهای دیجیتال، شرکت‌های فن‌آور، رگولاتور و محققان اشاره کرد.

گروه توسن به‌عنوان حامی اصلی، با رویکرد بانکداری پلتفرمی و محصولات و راهکارهای دیجیتالی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در این رویداد حاضر خواهد شد.

 

در صورت تمایل می‌توانید برنامه زمانی این همایش را در قالب یک فایل PDF دریافت کنید:

دریافت برنامه زمانی اولین همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.