Ideas01

گروه توسن حامی ویژه نخستین همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال نخستین همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال ۲۵ و ۲۶ تیرماه در محل مرکز همایش‌های برج میلاد با حمایت ویژه گروه شرکت‌های توسن برگزار می‌شود. نخستین همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال (IDEAS) طی روزهای ۲۵ و ۲۶ تیرماه به منظور شناخت چالش‌ها، راهکارها و نیازهای کسب‌وکارها در بازارهای جدید در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود. این رویداد که با حمایت ویژه گروه شرکت‌های توسن و همکاری دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه برپا می‌شود، محلی برای گفت‌وگو و طرح نظرات سیاستگذاران و تصمیم‌سازان نهادهای حاکمیتی، صاحبان بنگاه‌های بزرگ اقتصادی، اساتید دانشگاه، بنیان‌گذاران پلتفرم‌ها و استارتاپ‌های دیجیتالی و مدیران و توسعه‌دهندگان شرکت‌های فناوری خواهد بود.

هدف اصلی این رویداد، ایجاد فضای هم‌اندیشی، تبادل نظر و اندیشه و شناسایی فرصت‌های پیش‌رو میان بازیگران سنتی و بزرگ، تازه‌واردهای دیجیتال، شرکت‌های فن‌آور، رگولاتور و محققان است که به واسطه ورود به عصر دیجیتال و اقتصاد نوپدید دیجیتال کشور شکل گرفته است.

از مهمترین محورهای این رویداد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صنعت مالی، پیشران فرصت‌آفرینی
  • پلتفرم‌های دیجیتال در ایران
  • جامعه و شهروند دیجیتال
  • راهکارهای دیجیتال در پاسخ به چالش‌های ملی
  • فرصت‌‌‌آفرینی برای بازیگران سنتی
  • روندهای تحول‌آفرین مبتنی بر فناوری

گفتنی است گروه توسن با شرکت‌های زیرمجموعه به عنوان حامی اصلی این رویداد، با رویکرد بانکداری پلتفرمی و محصولات و راهکارهای دیجیتالی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری حضوری چشم‌گیر خواهد داشت.

 

با اشتیاق منتظر گفتگو با شما هستیم.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.